Bc. Lucie Havlová
Master's thesis
Internetová televize BOOM TV
Internet television BOOM TV
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu internetové televize BOOM TV, vyhodnocení, zda je projekt za daných podmínek realizovatelný a zároveň ekonomicky výhodný. Teoretická část se zaměřuje především na základní pojmy týkající se podnikatelského plánu, kde jsou popsány jeho funkce, náležitosti a obsah. Na základě teoretického konceptu je rozpracován v praktické části popis podnikatelského …moreAbstract:
Thesis deals with the processing of a business plan internet TV BOOM TV, to assess whether the project is feasible under given conditions and at the same time economically advantageous. The theoretical part focuses mainly on basic concepts relating to the business plan, which describes its functions, elements and content. Based on the theoretical concept is developed in a practical description of the …moreKeywords
Podnikatelský plán Finanční plán Konkurence Průzkum trhu Podnik Trh Marketingový mix podnikatelský záměr SWOT analýza PEST analýza Strategie Riziko Marketingová strategie Marketingové cíle Ukazatele rentability Business plan Financial plan Competition Market research Enterprise Market Marketing mix Business plan SWOT analysis PEST analysis Strategy Risk Marketing strategy Marketing objectives Marginal of profit indicator.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yyfwt/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Petr Vaškovic
- Reader: Ing. Jan Řezníček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Význam ukazatelů finanční analýzy a business intelligence pro řízení firmy
Eva Heroldová -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Vybudování firmy na online marketing
Pavel Učeň -
Podnikatelský záměr - založení marketingové agentury se zaměřením na affiliate marketing
Jaroslav Janíček -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller