Bc. Lucie Havlová
Diplomová práce
Internetová televize BOOM TV
Internet television BOOM TV
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu internetové televize BOOM TV, vyhodnocení, zda je projekt za daných podmínek realizovatelný a zároveň ekonomicky výhodný. Teoretická část se zaměřuje především na základní pojmy týkající se podnikatelského plánu, kde jsou popsány jeho funkce, náležitosti a obsah. Na základě teoretického konceptu je rozpracován v praktické části popis podnikatelského …víceAbstract:
Thesis deals with the processing of a business plan internet TV BOOM TV, to assess whether the project is feasible under given conditions and at the same time economically advantageous. The theoretical part focuses mainly on basic concepts relating to the business plan, which describes its functions, elements and content. Based on the theoretical concept is developed in a practical description of the …víceKlíčová slova
Podnikatelský plán Finanční plán Konkurence Průzkum trhu Podnik Trh Marketingový mix podnikatelský záměr SWOT analýza PEST analýza Strategie Riziko Marketingová strategie Marketingové cíle Ukazatele rentability Business plan Financial plan Competition Market research Enterprise Market Marketing mix Business plan SWOT analysis PEST analysis Strategy Risk Marketing strategy Marketing objectives Marginal of profit indicator.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yyfwt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
- Oponent: Ing. Jan Řezníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Význam ukazatelů finanční analýzy a business intelligence pro řízení firmy
Eva Heroldová -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Vybudování firmy na online marketing
Pavel Učeň -
Podnikatelský záměr - založení marketingové agentury se zaměřením na affiliate marketing
Jaroslav Janíček -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller