Petra TOMEČKOVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s. r. o.

Analysis of Demand for a New Product of the Company Profonda Culina, s. r. o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bude provést marketingový průzkum pro rozšíření nabídky produktů firmy Profonda Culina, s. r. o., který bude nabízet nový druh etiket na zavařeniny. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení souvisejících marketingových pojmů a pojmů marketingového výzkumu. Analytická část práce se bude zabývat aplikací zvolených analýz a celkovým zhodnocením nasbíraných informací …more
Abstract:
The aim of this thesis is to conduct a marketing survey for the expansion of the products of Profonda Culina company which will offer a new kind of jam labels. The theoretical part is focused on the definition of related marketing terms and concepts of marketing research. The analytical part deals with the applications of selected analyses and with the overall evaluation of collected information. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOMEČKOVÁ, Petra. Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s. r. o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe