Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s. r. o. – Petra TOMEČKOVÁ, DiS.
Petra TOMEČKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s. r. o.
Analysis of Demand for a New Product of the Company Profonda Culina, s. r. o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bude provést marketingový průzkum pro rozšíření nabídky produktů firmy Profonda Culina, s. r. o., který bude nabízet nový druh etiket na zavařeniny. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení souvisejících marketingových pojmů a pojmů marketingového výzkumu. Analytická část práce se bude zabývat aplikací zvolených analýz a celkovým zhodnocením nasbíraných informací …moreAbstract:
The aim of this thesis is to conduct a marketing survey for the expansion of the products of Profonda Culina company which will offer a new kind of jam labels. The theoretical part is focused on the definition of related marketing terms and concepts of marketing research. The analytical part deals with the applications of selected analyses and with the overall evaluation of collected information. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMEČKOVÁ, Petra. \textit{Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/po7f0o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMEČKOVÁ, Petra. Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s. r. o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn -
Využití SWOT analýzy ve strategickém plánování
Barbora MATUŠKOVÁ -
SWOT analýza Integrované střední školy v Litoměřicích
Bohumil JEŽEK -
SWOT analýza vybraných konkurenčních hotelů
Milan STEHLÍK -
Využití SWOT analýzy při vlastním hodnocení školy
Jaroslav BÁLEK -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková