Lenka Vladovičová

Diplomová práce

Analýza spokojnosti zákazníkov vybranej cestovnej kancelárie

Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat zákaznickou spokojenost se službami poskytovanými rybářskou cestovní kanceláří Pepa. Kvalitní služby a celková spokojenost zákazníka je primárním cílem, který se podnikatel snaží dosáhnout. Rozpoznání spotřebního chování spotřebitele je důležitým prvkem budování loajality a zvyšuje pravděpodobnost opětovného nákupu. Kvalita jako pojem v sobě ukrývá soubor …více
Abstract:
This dissertation aims to analyze customer satisfaction with the services provided by fishing travel agency Pepa. An entrepreneur is trying to achieve quality services and general customer satisfaction as the primary goal. Recognising consumer behaviour is essential for building loyalty and increases the likelihood of next purchase. Quality contains a set of factors that affect its overall perception …více
Abstract:
Táto diplomová práca si kladie za cieľ analyzovať zákaznícku spokojnosť so službami poskytovanými rybárskou cestovnou kanceláriou Pepa. Kvalitné služby a celková spokojnosť zákazníka je primárnym cieľom, ktorý sa podnikateľ snaží dosiahnuť. Rozpoznanie spotrebného chovania spotrebiteľa je dôležitým prvkom budovania lojality a zvyšuje pravdepodobnosť opätovného nákupu. Kvalita ako pojem ukrýva v sebe …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Zdeněk Edelmann

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39539

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod