Bc. Lukáš Jaro

Diplomová práce

Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele

Influence of social networks on the behaviour of consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem sociálních sítí na chování spotřebitele. Definuje spotřebitele, faktory ovlivňující jeho nákupní chování a následně se zabývá samotnými sociálními sítěmi. Vysvětluje, jaké jsou druhy sociálních sítí, porovnává je mezi sebou a říká, jakým způsobem mohou na nich firmy komunikovat a propagovat své produkty a služby. V neposlední řadě práce rozebírá demografii jednotlivých …více
Abstract:
This master’s dissertation discusses the influence of social networks on the behaviour of consumers. It defines the consumer, factors that affect the buyer‘s decision process and subsequently focuses on social networks as such. It explains the various types, compares them with each other and addresses how can companies use them to promote and communicate their services and products. Last but not least …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze