Výuka čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením – Bc. Hana Zálohová
Bc. Hana Zálohová
Diplomová práce
Výuka čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením
Reading instruction for pupils with moderate mental retardation
Anotace:
Diplomová práce „Výuka čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením“ je zaměřena na edukační proces výuky čtení v základní škole speciální. První část práce uvádí školskou legislativu, představuje vzdělávání žáků se středním mentálním postižením a vzdělávací programy, včetně Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální. Druhá část práce je zaměřena na žáka základní …víceAbstract:
This thesis, called “Reading teaching of students with moderate mental retardation” is focused on the educational process of teaching reading in special elementary schools. The first part provides the school legislation, the represents education of students with moderate mental disabilities, and educational programs, including the General educational program in the field of elementary school special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zkgz6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová -
Využití metody EEG biofeedback k tréninku mozku ženy s mentálním postižením
Lenka Plachá -
Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením
Andrea Vašková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Využití metody VOKS u dětí s poruchou autistického spektra
Hana Břeská -
Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením
Simona COUBALOVÁ -
Metody dopravní výchovy u žáků s mentálním postižením staršího školního věku
Anežka VOJTOVÁ -
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová