Lidová píseň jako cesta k osobnostní a sociální výchově žáků gymnázia – Bc. et Bc. Renata Petříková
Bc. et Bc. Renata Petříková
Master's thesis
Lidová píseň jako cesta k osobnostní a sociální výchově žáků gymnázia
Folk Song as a Way to Personal and Social Education of High School Students
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se snaží ukázat lidovou píseň jako cestu k osobnostní a sociální výchově žáků gymnázia. Po vymezení této věkové skupiny charakterizuje, co osobnostní a sociální výchovou je, přičemž toto téma rozčleňuje do tří podoblastí rozvoje: vztah k sobě (osobnostní rozvoj), vztah k druhým (sociální rozvoj) a vztah k hodnotám a normám ve společnosti (morální rozvoj). Text se dále zabývá …moreAbstract:
This thesis attempts to show folk song as a way to personal and social education of high school students. After defining this age group, personal and social education is characterized and this issue divides into three sub-areas of development: relationship to oneself (personal development), relationship to others (social development) and the relationship of values and norms in society (moral development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nziai/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Miloš Štědroň, CSc.
- Reader: Mgr. Jan Špaček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Osobnostní a sociální výchova v rukou učitelů základních škol
Milan Smutný -
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v hodinách OV se zaměřením na sociální rozvoj u žáků 2. stupně ZŠ.
Veronika Háková -
Osobnostní a sociální výchova v mateřské škole
Barbora DOLEŽALOVÁ -
Osobnostní a sociální výchova u dětí předškolního věku
Markéta UNRUHOVÁ -
Osobnostní a sociální výchova jako aspekt rozvoje sociálních dovedností žáků
Alena Březovská -
Naplňování průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova ve 4. ročníku základní školy
Adriana ŠAGÁTOVÁ -
Projekt analýzy dopisů Isabely Parmské jako vhodný způsob výuky psychohygieny v rámci průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova
Prokop Janda -
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v rámci tělesné výchovy na základní škole
Barbora Vyvijalová