Lidová píseň jako cesta k osobnostní a sociální výchově žáků gymnázia – Bc. et Bc. Renata Petříková
Bc. et Bc. Renata Petříková
Master's thesis
Lidová píseň jako cesta k osobnostní a sociální výchově žáků gymnázia
Folk Song as a Way to Personal and Social Education of High School Students
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se snaží ukázat lidovou píseň jako cestu k osobnostní a sociální výchově žáků gymnázia. Po vymezení této věkové skupiny charakterizuje, co osobnostní a sociální výchovou je, přičemž toto téma rozčleňuje do tří podoblastí rozvoje: vztah k sobě (osobnostní rozvoj), vztah k druhým (sociální rozvoj) a vztah k hodnotám a normám ve společnosti (morální rozvoj). Text se dále zabývá …viacAbstract:
This thesis attempts to show folk song as a way to personal and social education of high school students. After defining this age group, personal and social education is characterized and this issue divides into three sub-areas of development: relationship to oneself (personal development), relationship to others (social development) and the relationship of values and norms in society (moral development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nziai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: prof. PhDr. Miloš Štědroň, CSc.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Práce na příbuzné téma
-
Osobnostní a sociální výchova v rukou učitelů základních škol
Milan Smutný -
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v hodinách OV se zaměřením na sociální rozvoj u žáků 2. stupně ZŠ.
Veronika Háková -
Osobnostní a sociální výchova v mateřské škole
Barbora DOLEŽALOVÁ -
Osobnostní a sociální výchova u dětí předškolního věku
Markéta UNRUHOVÁ -
Osobnostní a sociální výchova jako aspekt rozvoje sociálních dovedností žáků
Alena Březovská -
Naplňování průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova ve 4. ročníku základní školy
Adriana ŠAGÁTOVÁ -
Projekt analýzy dopisů Isabely Parmské jako vhodný způsob výuky psychohygieny v rámci průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova
Prokop Janda -
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v rámci tělesné výchovy na základní škole
Barbora Vyvijalová