Rebranding divadla BuranTeatr – Bc. Klaudia Klembarová
Bc. Klaudia Klembarová
Diplomová práce
Rebranding divadla BuranTeatr
Rebranding the BuranTeatr theatre
Abstract:
The diploma thesis deals with the transformation of the non-profit theatre BuranTeatr in Brno from the nature of the operation of the repertoire theatre into the platform open to the wider context of an artistic production and a support in fields of performing arts, alternative music and fine arts. The aim of the diploma thesis is to develop a strategic plan leading to the rebranding of the theatre …víceAbstract:
Diplomová práca sa venuje transformácii neziskového divadla BuranTeatr v Brne z povahy prevádzky repertoárového divadla na platformu otvorenú širšiemu kontextu umeleckej tvorby a podpory tvorby v oblasti performing arts, alternatívnej hudby a výtvarného umenia. Cieľom práce je vypracovať strategický plán vedúci k rebrandingu divadla od sezóny 2021/2022 vychádzajúci zo strategického plánovania organizácie …víceKlíčová slova
BuranTeatr rebranding rebranding divadla strategický plán strategické plánovanie divadlo vývoj divadla BuranTeatr vízie poslanie ciele situačná analýza analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia SWOT analýza stratégia marketingová stratégia marketingový mix komunikačný audit komunikačný manuál implementačný plán
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w4bvv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analýza zaťaženia hráčov a hráčok plážového volejbalu v stretnutí
Peter POLÁČEK -
Návrh implementace konceptu Balanced Scorecard jako nástroje na zlepšení strategického řízení a výkonnosti společnosti XY a.s.
Silvia HODERMARSKÁ -
Analýza ubytovacieho a gastronomického zariadenia Villa Eva v
Matija Peretić -
Stratégia ansámblu súčasnej klasickej hudby
Hana Zaňátová -
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Analýza komunikační kampaně podniku
Martina Běčáková -
Strategic development plan of municipality Ochoz u Brna
Tereza Kočičková