Projektová činnost v kontextu kurikulární reformy na primární škole zaměřená na podporu čtenářství a čtenářské gramotnosti – Petra BEDNAŘÍKOVÁ
Petra BEDNAŘÍKOVÁ
Master's thesis
Projektová činnost v kontextu kurikulární reformy na primární škole zaměřená na podporu čtenářství a čtenářské gramotnosti
The project activities in the context of curricular reform at the primary school focused on the support of reading and literacy
Abstract:
Diplomová práce popisuje školskou kurikulární reformu v České republice, dále se zabývá projektovou činností zaměřenou na podporu čtenářství, čtenářské gramotnosti na prvním stupni základní školy. Analyzuje úroveň čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků Základní školy Velký Ořechov, podpořenou empiricky prováděným výzkumem. Kromě zmíněné analýzy je v práci popsána projektová metoda a vybrané aktivity …moreAbstract:
The thesis describes the school curricular reform in the Czech Republic and it also deals with the project activities focused on the support of reading, literacy at primary school. It analyzes the level of reading and pupils´ literacy at the Primary School Velký Ořechov, supported by empirical research. In addition to the mentioned analysis, the project method and other activities, which can be used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013
Accessible from:: 12. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEDNAŘÍKOVÁ, Petra. \textit{Projektová činnost v kontextu kurikulární reformy na primární škole zaměřená na podporu čtenářství a čtenářské gramotnosti}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/pokt1u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEDNAŘÍKOVÁ, Petra. Projektová činnost v kontextu kurikulární reformy na primární škole zaměřená na podporu čtenářství a čtenářské gramotnosti. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Aktivity spolupráce základních, mateřských škol a knihoven na podporu čtenářské gramotnosti v Místních akčních plánech vzdělávání ve Zlínském kraji
Marie Tesařová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights