Mgr. BcA. Pavel TRNKA

Bachelor's thesis

1. Teoretická část: Dokumentace přípravy, realizace bakalářské práce a rešerše 2. Praktická část: Mezihra - experimentální animovaný film.

1. Theoretical part: Documentary about preparation and realization of bachelor's work and research. 2. Practical part: Interlude - experimental and animated film.
Abstract:
Cílem této práce je popis a dokumentace procesu tvorby animovaného filmu Mezihra, jeho inspiračních zdrojů a myšlenkového kontextu. Dílo je koncipovaného jako výtvarné vyjád-ření části hudebně-dramatického díla Bohuslava Martinů Hry o Marii s názvem Mezihra. Jde o převzatou jihomoravskou lidovou melodii a text (sbírka Františka Sušila2). Animace je realizována klasickou kreslenou pookénkovou technikou …more
Abstract:
The aim of this thesis is the description and documentation of the process of creation of the cartoon called Interlude and the inspiration and background thinking processes. The work is actually an art expression of one part of Bohuslav Martinů's The Miracles of Mary called The Interlude. The tune and the text are originally a south Moravian national song from a collection by František Sušil2. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 8. 2010
Identifier: 13886

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010
  • Supervisor: doc. ak. mal. Michal Zeman

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TRNKA, Pavel. 1. Teoretická část: Dokumentace přípravy, realizace bakalářské práce a rešerše 2. Praktická část: Mezihra - experimentální animovaný film.. Zlín, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 08. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe