Interkulturní výzkum v imerzivní virtuální realitě: možnosti využití eyetrackingu – Bc. Jan Fitz
Bc. Jan Fitz
Bakalářská práce
Interkulturní výzkum v imerzivní virtuální realitě: možnosti využití eyetrackingu
Cross-Cultural Research in Immersive Virtual Reality: Possibilities of Eyetracking Usage
Anotace:
Bakalářská práce se v několika úrovních věnuje problematice interkulturního výzkumu v oblasti odlišností v kognitivních stylech a vnímání v případě, kdy jsou jedincům předkládány vizuální stimuly formou imerzivní virtuální reality. Práce teoreticky vysvětluje základní principy a druhy odlišných kognitivních stylů a rozdílnosti v distribuci pozornosti mezi západní a východní populační skupinou. Zároveň …víceAbstract:
The bachelor thesis on several levels deals with the issue of intercultural research in the area of differences in cognitive styles and perception by visual stimuli presented in the form of immersive virtual reality. The work theoretically explains the basic principles and types of different cognitive styles and differences in the distribution of attention between western and eastern population. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vd6vt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Pavel Ugwitz
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Some Cross-Cultural Differences within the EU and Compared to Some of Their Business Partners (from Turkey and Other Countries)
Jarmila Grígelová -
Interkulturní rozdíly ve zrakovém vnímání
Jiří Čeněk -
Virtuální realita jako prostředek kartografické komunikace
Ondřej Kvarda -
Rozšířená realita a možnosti jejího využití v podmínkách firmy.
Kristýna Dvořáčková -
Translators' Approach to the Text with Regard to Field Dependence and Independence Cognitive Styles
Kamila Zásmětová -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek