Jan Slovák

Diplomová práce

Platformy marketingové automatizace pro malé a střední podniky

Marketing automation platforms for small and medium-sized enterprises
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím platforem marketingové automatizace malými a středními podniky. Cílem práce je kriticky zhodnotit dostupná softwarová řešení a stanovit jejich vhodnost pro použití malými a středními firmami. V teoretické části práce jsou definovány a popsány základní pojmy nezbytné k pochopení problematiky – co to je marketingová automatizace, jaký je její význam v současné …více
Abstract:
This Master’s Thesis deals with the use of marketing automation platforms by small and medium enterprises. The aim of this work is to critically evaluate available software solutions and determine their suitability for use by small and medium enterprises. In the theoretical part are defined and described the basic concepts necessary to understand the issue - what is marketing automation, what is its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Michal Andera
  • Oponent: Lubor Krebs

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77620