Platformy marketingové automatizace pro malé a střední podniky – Jan Slovák
Jan Slovák
Diplomová práce
Platformy marketingové automatizace pro malé a střední podniky
Marketing automation platforms for small and medium-sized enterprises
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím platforem marketingové automatizace malými a středními podniky. Cílem práce je kriticky zhodnotit dostupná softwarová řešení a stanovit jejich vhodnost pro použití malými a středními firmami. V teoretické části práce jsou definovány a popsány základní pojmy nezbytné k pochopení problematiky – co to je marketingová automatizace, jaký je její význam v současné …víceAbstract:
This Master’s Thesis deals with the use of marketing automation platforms by small and medium enterprises. The aim of this work is to critically evaluate available software solutions and determine their suitability for use by small and medium enterprises. In the theoretical part are defined and described the basic concepts necessary to understand the issue - what is marketing automation, what is its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Lubor Krebs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
Kateřina Plšková -
Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh
Eva Pšenicová -
Marketing Analysis - Selling Software on the B2G market
Patrícia Krausová -
Evangelist Marketing of the CloverETL Software
Miroslav Štýs -
Marketing a reklama v rámci social software
Štěpán Veselský -
Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation
Elizaveta Makarova -
Marketing automation in Pega platform for telecommunications company
Katsiaryna Samuseva