Dita POKORNÁ
Bachelor's thesis
Marketing ve vybraném podniku
Marketing of specific organization
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové situace ve vybrané společnosti Intersurgical s.r.o. Na základě analýzy budou navržena možná zlepšení v marketingu společnosti.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing situation in the selected company Intersurgical s.r.o. Based on the analysis, possible improvements in the company's marketing will be suggested.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Dita. Marketing ve vybraném podniku. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace malých léčebných lázní
Jana Andělová -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví
Daniel Rumpík