Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky – Bc. Volodymyr Lugovyy
Bc. Volodymyr Lugovyy
Diplomová práce
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Marketing tools of products of the shared economics
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingových aktivit vybraných firem působících ve sféře sdílené ekonomiky s vymezením společných a rozdílných rysů v uplatněných marketingových nástrojích. Hlavními metodami jsou dotazníkové šetření, analogie, komparace a analýza. Společné rysy marketingových kampaní jsou následující: využití online formy, ale i částečné využití billboardů, jednoduchost spolu …víceAbstract:
The aim of the work is to evaluate the marketing activities of selected companies operating in the sphere of shared economy with the definition of common and different features in the applied marketing tools. The main methods are questionnaire survey, analogy, comparison and analysis. The common features of marketing campaigns are the following: the use of online, but also the partial use of billboards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f98ty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sdílená ekonomika v ubytovacích službách v České republice
Edita Pokorná -
Sdílená ekonomika v ubytovacích službách v České republice
Veronika Dušková -
Couchsurfing a AirBnb a jejich využití v cestovním ruchu generace Y
Adam MIČKA -
Alternativní ubytovací služby cestovního ruchu - Airbnb, Couchsurfing
Tomáš KOPLÍK -
Sdílená ekonomika a kulturní cestovní ruch očima Generace Z
Matěj Hartl -
Sdílená ekonomika - trendy, specifika, vliv na podnikatelské prostředí
Simona KAPOUNOVÁ -
Optimalizace portfolia na P2P platformě Zonky
Zdeněk Černý -
Analýza investičního chování na P2P úvěrové platformě Zonky
Dana Mamanova