Bc. Volodymyr Lugovyy

Diplomová práce

Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky

Marketing tools of products of the shared economics
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingových aktivit vybraných firem působících ve sféře sdílené ekonomiky s vymezením společných a rozdílných rysů v uplatněných marketingových nástrojích. Hlavními metodami jsou dotazníkové šetření, analogie, komparace a analýza. Společné rysy marketingových kampaní jsou následující: využití online formy, ale i částečné využití billboardů, jednoduchost spolu …více
Abstract:
The aim of the work is to evaluate the marketing activities of selected companies operating in the sphere of shared economy with the definition of common and different features in the applied marketing tools. The main methods are questionnaire survey, analogy, comparison and analysis. The common features of marketing campaigns are the following: the use of online, but also the partial use of billboards …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní