Bc. David ŠVANDRLÍK
Bachelor's thesis
Metody tvorby cen
Pricing Methods
Anotácia:
Cílem práce je analýza dnes nejpoužívanějších metod tvorby cen. V konkrétním případě stanovit optimální cenu výrobku.Abstract:
The goal of this thesis is to analyze nowadays most used pricing methods. In this particular case to set up optimal price of product.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2010
- Vedúci: Ing. Jiří Uhman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVANDRLÍK, David. Metody tvorby cen. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Jana Heralová