Změny ve spotřebitelském chování při nákupu vybraných potravin v ČR – Sandra Staňková
Sandra Staňková
Bachelor's thesis
Změny ve spotřebitelském chování při nákupu vybraných potravin v ČR
Changes in Consumer Behavior when Purchasing Selected Food in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce Změny ve spotřebitelském chování při nákupu vybraných potravin v ČR si klade za cíl zmapovat chování spotřebitelů při nákupu masa a vína. Zjistit preference ovlivňující proces výběru konkrétních produktů na základě určujících kritérií, kterými jsou především cena, kvalita, zkušenost a reklama. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů, které jsou popsány v odborné literatuře …moreAbstract:
This bachelors thesis Changes in consumer behavior when buying selected groceries in the Czech Republic aims to identify the behavior of consumers who buying meat and wine. It aims to find out the preferences, which influence the selecting process of these specific products on the basis of determining criteria, which are primarily cost, quality, experience, and advertising. The theoretical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAŇKOVÁ, Sandra. \textit{Změny ve spotřebitelském chování při nákupu vybraných potravin v ČR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pq0wzf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights