Změny ve spotřebitelském chování při nákupu vybraných potravin v ČR – Sandra Staňková
Sandra Staňková
Bachelor's thesis
Změny ve spotřebitelském chování při nákupu vybraných potravin v ČR
Changes in Consumer Behavior when Purchasing Selected Food in the Czech Republic
Anotácia:
Tato bakalářská práce Změny ve spotřebitelském chování při nákupu vybraných potravin v ČR si klade za cíl zmapovat chování spotřebitelů při nákupu masa a vína. Zjistit preference ovlivňující proces výběru konkrétních produktů na základě určujících kritérií, kterými jsou především cena, kvalita, zkušenost a reklama. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů, které jsou popsány v odborné literatuře …viacAbstract:
This bachelors thesis Changes in consumer behavior when buying selected groceries in the Czech Republic aims to identify the behavior of consumers who buying meat and wine. It aims to find out the preferences, which influence the selecting process of these specific products on the basis of determining criteria, which are primarily cost, quality, experience, and advertising. The theoretical part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STAŇKOVÁ, Sandra. \textit{Změny ve spotřebitelském chování při nákupu vybraných potravin v ČR}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/pq0wzf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal
Názov
Vložil
Vložené
Práva