Vnímání regionálního značení spotřebiteli – Bc. Edith Rohelová
Bc. Edith Rohelová
Bakalářská práce
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Consumer Perception of Regional Labeling
Anotace:
Cíl bakalářské práce je zjistit současný stav vnímání regionálního značení spotřebiteli v regionu Beskydy a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Dále zjistit jakou roli hrají regionální produkty a zvážit jejich přínos k formování a rozvoji regionů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingu a značky, Brand management, regionální značení a ochranné značení produktů. V praktické části …víceAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to find out the current state of consumer perception of regional labeling in the Beskydy region and to suggest ways how to improve it. Further to identify of regional products and consider their contribution to the formation and development of regions. The theoretical part explains the concepts related to marketing, brand, brand management, regional labeling and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/m2s7s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Marketingový výzkum moravského vína jako regionální potraviny
Veronika Šimková -
Marketingový výzkum nabídky regionálních potravin
Zuzana Chovaňáková -
Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě
Václav Šlehubr -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum inovačního potenciálu vybraných výrobků práškové metalurgie
Tomáš Němec