Lucie Pecháčková

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti Procter & Gamble na tradičním trhu

Marketing strategy Procter & Gamble in traditional market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo charakterizovat marketingovou strategii firmy Procter & Gamble na tradičním trhu. V první části práce musel být tradiční trh charakterizován. V současné době neexistuje žádné pravidlo, které by jednoznačně rozdělovalo trh na tradiční a moderní. Proto bylo sestaveno několik klíčových kritérií, pomocí kterých byly v práci trhy definovány. Je nutné těmto kritériím porozumět …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis was to characterize the marketing strategy of Procter & Gamble in the traditional market. The first part characterized traditional market. Currently, there is no rule that clearly divides the market into traditional and modern. It was therefore established a number of key criteria by which markets were defined. It is necessary to understand these criteria and to build …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
  • Vedoucí: Dana Zadražilová
  • Oponent: Michal Trunkát

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55336