Iracionalita ve spořebním chování – Artsiom Eikhart
Artsiom Eikhart
Master's thesis
Iracionalita ve spořebním chování
Irrationality in Consumer Behavior
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je iracionální spotřební chování ekonomických subjektů v podmínkách postmoderního kapitalismu. Cílem práce je kriticky zhodnotit standardní teorie, modely a přístupy ke spotřebnímu chování založené na racionálních principech, zdůraznit význam iracionality v ekonomické teorii a spotřebě a prozkoumat její příčiny. Metodou mezioborového propojení poznatků z ekonomie, sociologie …viacAbstract:
The subject of the diploma thesis is irrational consumer behavior of economic subjects in conditions of postmodern capitalism. The aim of the thesis is to critically evaluate standard theories, models and approaches to consumer behavior based on rational principles, to emphasize the importance of irrationality in economic theory and consumption and to examine its causes. By the method of interdisciplinary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71517
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2017
- Vedúci: Zuzana Džbánková
- Oponent: Lubomíra Breňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71517
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Důchodová pružnost spotřebitelské poptávky po potravinách ve vybraných evropských zemí
Juraj Tokár -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Racionalita versus iracionalita v manažerském rozhodování
Tereza Daňková