Bc. Martina Karolová
Diplomová práce
Strach v reklamě
The Fear In an Advertising
Anotace:
Diplomová práce pojednává o efektivním využití emocionálního apelu strachu v současné reklamě. Teoretická část poskytuje náhled do problematiky teorie reklamy, apelů v reklamě a je blíže zaměřena na využití emocionálního apelu strachu v reklamě. Je zde formulováno fungování strachu v reklamě, formy strachu, faktory ovlivňující přijetí strachu, užití strachu v reklamě a jeho zakotvení v rámci legislativy …víceAbstract:
The diploma thesis discusses the effective use of the emotional appeal of fear in contemporary advertising. The theoretical part provides an insight into the theory of advertising, advertising appeals and is closely focused on the use of the emotional appeal of fear in advertising. There is formulated the functioning of fear in advertising,forms of fear, factors influencing the acceptance of fear, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Karolová, Martina. Strach v reklamě. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
Využití emocí v reklamě
Tereza Líznerová -
Strach v reklamě
Nikol Škorpíková -
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
Libuše Kalkus Kameníčková -
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Využití apelu strachu v reklamě
Jana Bartoňková -
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
Tomáš Löbl -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová