Helena ŠAŠKOVÁ

Bakalářská práce

Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitele

Social marketing and its impact on consumer behaviour
Anotace:
Předložená bakalářská práce pojednává o sociálním marketingu, který je v posledních letech organizacemi velmi využíván. Definuje a uvádí příklady jeho použití, následně pak charakterizuje rozdíly s často zaměňovaným pojmem cause related marketing. Dále detailně rozebírá integrální součást Ministerstva dopravy BESIP a zabývá se kampaní ?Nemyslíš, zaplatíš!?. Následuje popis dotazníkového šetření spojeného …více
Abstract:
This bachelor thesis treats of social marketing, which has been often used by organizations for the last years. It defines and introduces examples of its application. Consequently there are characterized differences between frequently substituted terms: cause related marketing and social marketing. Thereinafter is analyzed in detail ?Integral part of Ministry of Transport - BESIP? and is engaged in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠAŠKOVÁ, Helena. Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitele. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností