Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitele – Helena ŠAŠKOVÁ
Helena ŠAŠKOVÁ
Bakalářská práce
Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Social marketing and its impact on consumer behaviour
Anotace:
Předložená bakalářská práce pojednává o sociálním marketingu, který je v posledních letech organizacemi velmi využíván. Definuje a uvádí příklady jeho použití, následně pak charakterizuje rozdíly s často zaměňovaným pojmem cause related marketing. Dále detailně rozebírá integrální součást Ministerstva dopravy BESIP a zabývá se kampaní ?Nemyslíš, zaplatíš!?. Následuje popis dotazníkového šetření spojeného …víceAbstract:
This bachelor thesis treats of social marketing, which has been often used by organizations for the last years. It defines and introduces examples of its application. Consequently there are characterized differences between frequently substituted terms: cause related marketing and social marketing. Thereinafter is analyzed in detail ?Integral part of Ministry of Transport - BESIP? and is engaged in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAŠKOVÁ, Helena. Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitele. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Alexandra Šišková -
Cause-related marketing: kampaň značky Always
Karin Nemcová -
Cause Related Marketing
Jaroslav Pospíšil -
Cause Related Marketing
Simona Volprechtová -
Cause-related Marketing
Anita Nykodymová -
Cause-Related Marketingový návrh pro Bistro Anatomy
Denisa Vágnerová -
Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty
Eva Brabcová