Bc. Jana Hanzalová

Diplomová práce

Spotřebitelské chování

Consumer Behaviour
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu s přírodní kosmetikou. Cílem práce je identifikovat hlavní faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů při rozhodování o nákupu přírodní kosmetiky. K tomu je využit model Theory of Planned Behaviour, rozšířený o vliv obav o zdraví, environmentálního přístupu a znalosti produktů. První část práce se blíže zabývá přírodní kosmetikou …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis is the analysis of consumer behaviour in the natural cosmetics market. The aim of the thesis is to identify the main factors that influence consumer behaviour when deciding to purchase natural cosmetics products. The extended Theory of Planned Behaviour model is used for that. The first part of the thesis deals with natural cosmetics and consumer behaviour. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management