Zuzana Kiseľová
Diplomová práce
Stratégia vstupu na trh
Strategie vstupu na trh
Anotace:
Diplomová práce řeší náležitosti strategie vstupu na vídeňský trh. Cílem bylo zjistit, jestli má česká společnost pietro filipi šanci uspět na tak saturovaném trhu, a když má, tak za jakých okolností. Práce je rozdělena do pěti kapitol, kde v každé z nich je zahrnutá všeobecná teorie týkající se vstupu na zahraniční trhy a za ní následuje aplikace těchto teoretických poznatků přímo na praxi a tehdy …víceAbstract:
The thesis deals with the elements of strategy of market entrance to Vienna. The aim was to determine whether a Czech company pietro filipi has a chance to succeed in such a saturated market and if yes, under what circumstances. The work is divided into five chapters, where the general theory is included concerning the access to foreign markets, followed by the application of theoretical knowledge …víceAbstract:
Diplomová práca rieši náležitosti stratégie vstupu na viedenský trh. Cieľom bolo zistiť, či má česká spoločnosť pietro filipi šancu uspieť na tak saturovanom trhu a keď má, tak za akých okolností. Práca je rozdelená do piatich kapitol, kde v každej je zahrnutá aj všeobecná teória týkajúca sa vstupu na zahraničné trhy a za ňou nasleduje aplikácia týchto teoretických poznatkov priamo na prax a teda hneď …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33968
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2012
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: František Drozen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33968
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Textile and clothing industry - salvation or curse of developing countries - the case of Bangladesh
Sabína Sameková -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman -
Global Forces Shaping the Textile and Clothing Industry in the 21st Century
Daria Panych -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
The implementation of Corporate Social Responsibility in Clothing-retail Industry
Yuliya Piatachkova -
Manufacturing Reshoring in the German Apparel Industry from a Consumer Perspective
Sofia Saradzhants -
Textile and clothing industry - salvation or curse of developing countries - the case of Bangladesh
Sabína Sameková -
Statistical analysis of textile industry development in Cambodia
Sivpheng Chea