Přínosy a výzvy tandemové výuky v praxi – Bc. Tereza Slámová
Bc. Tereza Slámová
Diplomová práce
Přínosy a výzvy tandemové výuky v praxi
Benefits and Challenges of Tandem Teaching in Practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá fenoménem tandemové výuky v kontextu českého vzdělávacího systému. Cílem práce je prozkoumat, jaký přínos může tandemová výuka nabídnout pro rozvoj inkluzivního vzdělávání a jak je tento vzdělávací přístup aplikován a vnímán v praxi. Teoretická část práce definuje koncept tandemové výuky, představuje různé modely její realizace a zabývá se otázkami implementace, financování …víceAbstract:
The thesis deals with the phenomenon of tandem teaching in the context of the Czech educational system. The goal of the work is to explore the contribution that tandem teaching can offer for the development of inclusive education and how this educational approach is applied and perceived in practice. The theoretical part of the thesis defines the concept of tandem teaching, presents various models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ibz8f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková