Japonské a Čínské etikety a jejich vliv na hotelnictví a cestovní ruch – Uladzislau Lubneuski
Uladzislau Lubneuski
Bakalářská práce
Japonské a Čínské etikety a jejich vliv na hotelnictví a cestovní ruch
Japanese and Chinese labels and it's impact on the hospitality and travel
Anotace:
Předmětem této práce je zjištění, v čem spočívá vliv čínské a japonské etikety na činnost hotelů v ČR. Teoretická část dané bakalářské práce je věnována pojetí etiky a etikety a zabývá se určením jejich hlavních charakteristik. Součástí teoretické části práce je také popis hodnotových a kulturních základů čínské a japonské etikety. V praktické části práce jsou uvedeny nejen hlavní statistické údaje …víceAbstract:
The subject of this thesis is to find out the influence of the Chinese and Japanese etiquette on the activities of hotels in the Czech Republic. The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to the concept of ethics and etiquette and deals with the determination of their main characteristics. This part also includes description of the values and cultural basis of the Chinese and Japanese etiquette …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14961/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
- Vedoucí: Mgr. Monika Klímová
- Oponent: Mgr. Věra Fišerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUBNEUSKI, Uladzislau. \textit{Japonské a Čínské etikety a jejich vliv na hotelnictví a cestovní ruch}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/pr6svi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Čínská etiketa a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch.
Eliška Střílková -
Čínská obchodní etiketa
Dominika Pokorná -
Obchodní jednání a etiketa současné Číny
Zuzana Babická -
Špecifické problémy etikety v hotelierstve
Veronika Holecová -
Znalost čínské obchodní etikety: přínos pro zahraniční korporace
Leo Huang -
Mezikulturní analýza společenské a obchodní etikety Spojených států amerických a Číny
Renata NAKLÁDALOVÁ -
Udržitelný cestovní ruch v lázeňském prostředí Luhačovic (ve světle konceptu společenské směny)
Kristýna Hubáčková -
Social listening v cestovnom ruchu
Simona Križanová