David Blížil
Bakalářská práce
Help Desk Management
Help Desk Management
Anotace:
Smyslem této bakalářské práce je popsat způsoby poskytování služeb Help Desku a navrhnout konkrétní zlepšení pro zvolenou firmu. V práci je čerpáno z pracovních zkušeností autora ve společnosti CSC. V práci se autor snaží poukázat na vhodné i nevhodné postupy. Závěr práce je zaměřen na doporučení, kterými by se vybraná firma měla řídit, pokud chce zlepšit své výsledky. Po přečtení této práce získá …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: Vlasta Střížová
- Oponent: Aleš Lyčka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6018
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Correlation between English SLA and Study Performance
Tomáš Čapek -
Výroba šperků 3D tiskem technologií SLA
Jakub Brezina -
Uplatnění DLP / SLA / SLS aditivní technologie ve vývoji automobilu
Tomáš Hrbáček -
Optimalizace plnění interních i externích DDA/SLA v datovém skladu banky
Eva Klímová -
Design DLP/SLA 3D tiskárny
Filip Drcmánek -
Správa SLA a jejich závislostí v rámci infrastruktury klienta
Tomáš Veselý -
Cisco IP SLA a jeho využití
Tomáš Matoulek -
Hodnocení dotvrzování výtisků z SLA tiskárny
Jiří Procházka