Statistické hodnocení jakosti řezu získaného pomocí technologie vodního paprsku – Bc. Jan Kuzma
Bc. Jan Kuzma
Diplomová práce
Statistické hodnocení jakosti řezu získaného pomocí technologie vodního paprsku
Statistical Evaluation of Cut Quality Obtained Using Water Jet Technology.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá statistickým postupem hodnocení heterogenního a homogenního povrchu. K získání dat pro statistické hodnocení bylo zhotoveno 20 vzorků s různými rychlostmi řezu. Pro jejich zhotovení byla použita technologie řezání vodním paprskem. Práce popisuje postup měření, úpravu dat, rozhodnutí, zda je povrch homogenní či heterogenní a následné sestavení a porovnání regresních analýz …víceAbstract:
The diploma thesis deals with a statistical procedure for the evaluation of heterogeneous and homogeneous surfaces. To obtain data for statistical evaluation, 20 samples with different cutting speeds were taken. Water jet cutting technology was used to fabricate them. The thesis describes the measurement procedure, the data processing, the decision whether the surface is homogeneous or heterogeneous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kuzma, Jan. Statistické hodnocení jakosti řezu získaného pomocí technologie vodního paprsku . Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáMagisterský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Řízení jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Sledování stability enzymů a enzymových směsí pro stanovení alkoholu a glycerolu ve víně.
Ondřej Kubesa -
Adaptace v homogenních a heterogenních třídách
Zuzana Blahová -
Názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní třídy
Jitka Hradská -
Logopedická prevence v mateřské škole u dětí předškolního věku s povinnou školní docházkou ve věkově homogenní a heterogenní třídě
Kristýna ŠUSTOVÁ -
Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy
Dominika Snášelová -
Interakce dětí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy
Terezie Rektoříková -
Adaptace dětí v heterogenní a homogenní třídě
Nikola JAKUŠOVÁ -
Věkově heterogenní a homogenní třídy v mateřské škole
Kateřina Šťastníková