Bc. Renata Kuklišová

Bakalářská práce

Strategie a taktika PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu Nošovice

Strategy and tactic PR of company Hyundai in preparative phase build-up of her concern Nošovice
Anotace:
Tato práce se zabývá strategií a taktikou PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu v Nošovicích. Je zaměřena na charakteristiku a analýzu způsobu využívání jednotlivých nástrojů public relations. V první části práce je popsáno jejich využití z teoretického hlediska. Následně, v druhé části, vysvětleno, jak tyto nástroje využila společnost Hyundai. Pozornost je věnována komunikační …více
Abstract:
This thesis is focused on strategy and tactic PR of company Hyundai in preparative phase build-up of her concern Nošovice. It is target on characteristic and usage analysis of public relations instruments. First part of this thesis describe theoretical usage of public relations instruments, and second part is focused on describtion how were those instruments used by Hyundai company. Attention was paid …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní