Franchising jako metoda vstupu na trh – Denisa Grešlová
Denisa Grešlová
Bakalářská práce
Franchising jako metoda vstupu na trh
Franchising as Market Entrence Method
Anotace:
Cílem této práce je vysvětlit fungování franchisingu, popsat jeho hlavní principy a zásady, výhody a nevýhody a následně analyzovat a zhodnotit konkrétní případ, franchisingový koncept "Potrefená husa".Abstract:
Purpose of entered final thesis is to explain function of franchising, describe main principls, advantages and disadvantages. From summarized basic information to analyze specific case of franchising concept "Potrefená husa" from brewery Pivovary Staropramen a.s.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Josef Vatala
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza podniku Pivovary Staropramen a.s.
Martin Dráha -
Komparativní analýza nabízených služeb a produktů gastronomických provozoven sítě pivovarů Staropramen Potrefená Husa
Pavel Haas -
Komparace značkových restaurací českých pivovarů ve vybraném regionu
Lucie Kondelíková -
Franchising jako metoda podnikání v gastronomii: analýza konceptu Potrefená Husa
Lukáš Drápela -
Národní nebo globální: vliv mcdonaldizace na restaurační zařízení (případ franchisingové restaurace Potrefená husa)
Lenka Oršulová -
Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa.
Marek Kodeš -
Franchising jako metoda vstupu na trh
Renáta Urbanová -
Marketingová strategie restaurací Potrefená Husa
Lenka Krejčíková