Hodnocení klíčových ukazatelů marketingového mixu ve vybraném hotelu – Dominika NOŽIČKOVÁ
Dominika NOŽIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Hodnocení klíčových ukazatelů marketingového mixu ve vybraném hotelu
The Assessment of main indicators of marketing mix in hotel
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix ubytovacího zařízení. Tvorba marketingového mixu nemusí být nutně záležitostí velkých firem, nýbrž je vhodný také pro malé či střední podniky, aby byly schopné co nejefektivněji dosahovat svých předem stanovených cílů. V současné době je z důvodu pandemie Covidu-19 mnoho ubytovacích zařízení pod tlakem na změnu svých strategií a obchodních modelů. Tento …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the marketing mix of the accommodation facility. The creation of a marketing mix is not necessarily a matter for large companies, but is also suitable for small or medium-sized enterprises to be able to achieve their predetermined goals as efficiently as possible. Currently, due to the Covid-19 pandemic, many accommodation establishments are under pressure to change …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOŽIČKOVÁ, Dominika. \textit{Hodnocení klíčových ukazatelů marketingového mixu ve vybraném hotelu}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/prjm7r/.
Jak správně citovat práci
NOŽIČKOVÁ, Dominika. Hodnocení klíčových ukazatelů marketingového mixu ve vybraném hotelu. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka