Ing. Pavel MOKREJŠ, Ph.D.

Bachelor's thesis

Didaktické prvky využívané v předmětu Nauka o zboží (při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME)

(při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME)

Didactics components used in the subject of Commodity studies (at teaching of the first year´s bachelors students at Faculty of Management and Economics)
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce popisuje učitelovy činnosti související s přípravou na hodinu, s realizací hodiny a s vyhodnocováním hodiny (pedagogická sebereflexe, pedagogická a didaktická diagnostika). Klíčová část je zaměřena na realizaci hodiny, v níž jsou zdůrazněny základní didaktické prvky ve výuce (cíl a obsah hodiny, vyučovací metody, didaktické prostředky a didaktické principy). Je rovněž …more
Abstract:
Theoretical part of bachelor thesis deals with teacher's activities to be related to a preparation, a carrying out and an evaluation of a lesson (pedagogic and didactics diagnostics). The key objective is focused on the carrying out of a lesson emphasizing the basic didactics components (the aim and the content of the lesson, teaching methods, didactics tools and didactics principles). In addition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2006
Accessible from:: 22. 5. 2006
Identifier: 4204

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MOKREJŠ, Pavel. Didaktické prvky využívané v předmětu Nauka o zboží (při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.