Prevence specifických poruch učení – Mariana KOVALOVÁ
Mariana KOVALOVÁ
Bakalářská práce
Prevence specifických poruch učení
The prevention of specific learning disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prevencí specifických poruch učení. Jejím cílem je odhalení a analýza deficitů dílčích funkcí u vybraného vzorku dětí předškolního věku kvalitativní metodou Brigitte Sindelarové. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení speciálně pedagogické terminologie související s danou problematikou. V praktické části práce jsme se zaměřili na porovnání výsledků vstupního výzkumného …víceAbstract:
The Bachelor Thesis deals with prevention of specific learning disabilities. Its objective is detection and analysis of deficits in partial functions in case of selected pre-school age children sample, through the qualitative method of Brigitte Sindelar. The theoretical part of the thesis focuses on defining special pedagogical terminology related to the given topic. We dedicated the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Šindelář
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVALOVÁ, Mariana. Prevence specifických poruch učení. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Rodinné prostředí a jeho vliv na školní zralost a školní připravenost dítěte.
Soňa STARYNSKÁ -
Školní zralost a připravenost potenciálně nadaného dítěte
Pavlína Rašíková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Školní zralost a připravenost předškolních dětí z pohledu rodičů a pedagogů zainteresovaných škol v Havířově
Lenka ŽINČÍKOVÁ