Jennifer Kozelková
Bachelor's thesis
Analýza mediální konzumace Generace Y
The analysis of Generation Y media consumption
Abstract:
Tato práce pojednává o médiích, jejich dělení, konzumaci a Generaci Y. Teoretická část provede rešerši problematiky masových médií a mediální konzumace. Jsou zde podrobně vysvětleny zásadní pojmy jako například mediální konzumace, mediální gramotnost, mediální konzument, fake news, reklama či generace Y. Cílem této práce je analyzovat mediální konzumaci Generace Y a vysvětlit, jak mediální konzumace …moreAbstract:
This work is concerned with media, splitting media into media types, media consumption and Generation Y. The theoretical part shows the research of mass media and media consumption issues. The basic terms such as media consumption, media literacy, media consumer, fake news, advertisement or Generation Y are explained in detail in this part of the work. The goal of this work is to analyse media consumption …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74720
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2018
- Supervisor: Daria Gunina
- Reader: Michal Šimůnek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74720
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Rozdíly v preferencích vnímané polarity mediálního zpravodajství mezi konzumenty a producenty mediálního obsahu
Jiří TÁBORSKÝ -
Mediální reflexe romské minority v českém hraném filmu po roce 1989
Jana ŠČAMBUROVÁ -
Vliv konzumace sociálních médií na patologické jídelní chování
Magdaléna Fuchsová -
Vliv konzumace obsahu sociálních sítí na osobní pohodu adolescentů
Klára Pytelová -
Vývoj konzumace médií u generací Y a Z
Eliška Kotálová -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko