Navržení efektivních POS materiálů pro značku Jim Beam – Pavlo Pazelskyi
Pavlo Pazelskyi
Master's thesis
Navržení efektivních POS materiálů pro značku Jim Beam
Effective POS materials suggestion for the Jim Beam brand
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření souboru důležitých atributů a vlastností POS materiálů pro značku Jim Beam v ON-trade distribučním kanálu na základě analýzy klíčových segmentů stávajících a potenciálních zákazníků této značky a propojení se základy in-store komunikací v příslušných distribučních kanálech. V teoretické části práce jsou popsány základy segmentace trhu, význam segmentace pro marketingového …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create a set of important and effective attributes of POS materials for the Jim Beam brand to use in ON-trade distribution channels that would be based on a target segments analysis combined with the basic rules of an in-store communication in the specific distribution channels. Theoretical part of this thesis consists of market segmentation description, its importance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37585
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Michal Kouřil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store komunikace ve vybrané prodejně
Jitka PALIVCOVÁ -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková