Navržení efektivních POS materiálů pro značku Jim Beam – Pavlo Pazelskyi
Pavlo Pazelskyi
Diplomová práce
Navržení efektivních POS materiálů pro značku Jim Beam
Effective POS materials suggestion for the Jim Beam brand
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření souboru důležitých atributů a vlastností POS materiálů pro značku Jim Beam v ON-trade distribučním kanálu na základě analýzy klíčových segmentů stávajících a potenciálních zákazníků této značky a propojení se základy in-store komunikací v příslušných distribučních kanálech. V teoretické části práce jsou popsány základy segmentace trhu, význam segmentace pro marketingového …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a set of important and effective attributes of POS materials for the Jim Beam brand to use in ON-trade distribution channels that would be based on a target segments analysis combined with the basic rules of an in-store communication in the specific distribution channels. Theoretical part of this thesis consists of market segmentation description, its importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Michal Kouřil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
In-store komunikace ve vybrané prodejně
Jitka PALIVCOVÁ -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková