Modelový příklad funkční analýzy vybraného informačního systému – Veronika Černíková
Veronika Černíková
Bakalářská práce
Modelový příklad funkční analýzy vybraného informačního systému
Test Case of Functional Analysis on Selected Information System
Anotace:
Smyslem této práce bylo vypracovat modelový příklad funkční analýzy vybraného informačního systému. V první části jsou popsány teoretické principy a postupy výše uvedeného nástroje, v části druhé je na příkladu informačního systému call centra banky provedena vlastní funkční analýza. Vzhledem k tomu, že samotná banka zastřešuje tři nezávislé společnosti, byl k analýze vybrán pouze základní segment …víceAbstract:
The point of this document was to develop exemplary case of functional analysis for chosen information system. First part describes theoretical principles processes of functional analysis. In second part there is concrete functional analysis of the bank´s call center information system. The bank itself has three independent areas of business and for the analysis was chosen the basic segment which is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/75776
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Milena Macháčová
- Oponent: Pavel Mlčůch
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÍKOVÁ, Veronika. \textit{Modelový příklad funkční analýzy vybraného informačního systému}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ps1ofd/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Informační a systémový management
Práce na příbuzné téma
-
Strukturovaná analýza informačních systémů
Martin Štíbal -
An integration of automated call center into a SAP system
Michaela Horváthová -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková -
Návrh projektu zřízení call center v době pandemie
Kateřina Kopřivová -
Prostředí komerčních call center na trhu v České republice
Jan Karásek -
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
Grocholová Grocholová -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
Petr Voříšek