Přístup k influencer marketingu ve společnosti Jan Becher Pernod Ricard – Dominika Slováčková
Dominika Slováčková
Bakalářská práce
Přístup k influencer marketingu ve společnosti Jan Becher Pernod Ricard
Influencer marketing approach in Jan Becher Pernod Ricard
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o influencer marketingu v alkoholovém odvětví a jeho specifikách. Práce má za cíl zhodnotit přístup k influencer marketingu ve firmě Jan Becher Pernod Ricard a navrhnout doporučení za účelem zlepšení přístupu k influencer marketingu v dané společnosti. V teoretické části je představen influencer marketing jako takový, jeho vývoj a možnosti. Mimo specifika reklamy v alkoholovém …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with influencer marketing in alcohol industry and its specification. The objective of this thesis is to evaluate current approach to influencer marketing in Jan Becher Pernod Ricard and suggest recommendation in order to enhance the approach to influencer marketing in this company. Theoretical part introduces influencer marketing as i tis now, its evolution and possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85263
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85263
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje
Michaela Hrušková -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Regulace reklamy
Petra Ondroušková -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová -
Regulace reklamy ve farmacii
Eva Kalvodová