Dominika Slováčková

Bakalářská práce

Přístup k influencer marketingu ve společnosti Jan Becher Pernod Ricard

Influencer marketing approach in Jan Becher Pernod Ricard
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o influencer marketingu v alkoholovém odvětví a jeho specifikách. Práce má za cíl zhodnotit přístup k influencer marketingu ve firmě Jan Becher Pernod Ricard a navrhnout doporučení za účelem zlepšení přístupu k influencer marketingu v dané společnosti. V teoretické části je představen influencer marketing jako takový, jeho vývoj a možnosti. Mimo specifika reklamy v alkoholovém …více
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with influencer marketing in alcohol industry and its specification. The objective of this thesis is to evaluate current approach to influencer marketing in Jan Becher Pernod Ricard and suggest recommendation in order to enhance the approach to influencer marketing in this company. Theoretical part introduces influencer marketing as i tis now, its evolution and possibilities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85263

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management