Tvorba globální strategie v konkrétní firmě – Bc. Jiří Blacký
Bc. Jiří Blacký
Master's thesis
Tvorba globální strategie v konkrétní firmě
Creation of a Global Strategy in a Particular Company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout dopracování globální strategie v konkrétní firmě. Primární důraz je kladen na stručný popis tvorby informační strategie. V závěru práce je provedeno srovnání procesu tvorby informační strategie v reálné firmě s procesem tvorby tak, jak jej popisuje teorie. Práce je rozdělena na dvě poloviny. První, teoretická část, shrnuje základní pojmy v oblasti strategického …viacAbstract:
The aim of this thesis is primarily to propose refinishing a global strategy in a real company with focus on an information strategy. At the end is made comparing of the process of creating an information strategy in a real company, with processes defined by theory. The thesis contains two main parts. The first theoretical part covers the basic ideas of a strategy management, explains sense of a global …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zi2it/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa