Marketingová strategie společnosti GOLF RESORT Karlovy Vary a.s. – Lucie SAILEROVÁ
Lucie SAILEROVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti GOLF RESORT Karlovy Vary a.s.
Marketing strategy of the company GOLF RESORT Karlovy Vary a.s.
Anotace:
Ve své závěrečné diplomové práci se věnuji analýze marketingové strategie ve společnosti GOLF RESRT Karlovy Vary a. s. Tato společnost provozuje jedno z nejlepších golfových hřišť v České republice. Po stručném představení společnosti a popisu hřiště jsem se věnovala především rozboru marketingového prostředí s detailním zaměřením na konkurenční hřiště v Karlovarském kraji. Další kapitola se týkala …víceAbstract:
In my final dissertation I am focusing on the analysis of marketing strategy of the company GOLF RESORT Karlovy Vary a. s. This company operates one of the best golf courses in the Czech Republic. After a short introduction of the company and the course I mainly focused on the analysis of the marketing environment with a detailed orientation on competitive golf courses in the region of Karlovy Vary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAILEROVÁ, Lucie. \textit{Marketingová strategie společnosti GOLF RESORT Karlovy Vary a.s.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/psdqna/.
Jak správně citovat práci
SAILEROVÁ, Lucie. Marketingová strategie společnosti GOLF RESORT Karlovy Vary a.s.. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.
Alena Říčková -
Česká a francouzská terminologie golfu – srovnávací lingvistická analýza Terminologie du golf tchèque et française - analyse linguistique comparative
Karolina Karásková -
Ekonomika mezinárodní sportovní akce – Czech Golf Ladies Open
Tereza Koželuhová -
Golf v cestovním ruchu a jako volnočasová aktivita
Vendula Odcházelová -
L’usage de la terminologie du golf dans les médias sportifs tchèques et français
Karolina Karásková