Nové trendy v marketingové komunikaci vybrané firmy – Barbora Erychlebová
Barbora Erychlebová
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci vybrané firmy
New trends in marketing comunication
Anotace:
Hlavním cílem práce je představení marketingu, nových i starších marketingových trendů, porovnání s již zaběhlými trendy reklam a zjistit, jak je užitečný pro firmy. Práce obsahuje PESTLE a SWOT analýzu a výzkum ohledně marketingových trendů, kde autorka využívá dotazníku. Práce obsahuje jak odborná teoretická východiska, tak praktickou část, kde najde své uplatnění v praxi z pohledu marketingové strategie …víceAbstract:
The main goal of this work is to introduce marketing, both new and older marketing trends, compare them with established advertising trends and determine their usefulness for companies. The work includes PESTLE and SWOT analysis and research on marketing trends, where the author uses a questionnaire. The work contains both professional theoretical foundations and a practical part, where it finds its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Asociace predikovaných metabolitů z 16S rRNA sekvenování stěrů nádorové tkáně s genovou expresí nádorů u pacientů s CRC
Miriam Fandáková -
Súvislosti spojenia s prírodou a pro-environmentálneho správania u dospelých ľudí s rôznymi stravovacími návykmi.
Matteo Turok -
Compilation of Road-Traffic-Safety Glossary of Terms Bachelor’s Diploma Thesis
Petr Šimek -
Factors influencing Japanese lost decade
Jan Motyčka -
Interest groups influencing lawmaking in USA
Pavel Klak -
Factors Influencing Decisions of Investors in Ghana
Elizabeth Kwansima Koufie -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina