Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Zdeněk Mošna
Bc. Zdeněk Mošna
Diplomová práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotace:
Tato práce s názvem „Návrh marketingových aktivit pro zvýšení a podporu prodeje“ popisuje jednotlivé marketingové aktivity, které jsou v současnosti na trhu využívány. Práce hodnotí nejen strukturu marketingového plánu, ale i způsob jeho sestavení. Jsou zde také uvedeny jednotlivé formy marketingové komunikace. V práci je názorně vidět, jak tyto jednotlivé aktivity fungují ve společnosti ČSOB. Jsou …víceAbstract:
This Diploma thesis, entitled „A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales“ describes the marketing activities that are currently on the market are used. This Diploma thesis assesses not only the structure of the marketing plan, but also the way it was built. It also lists the various forms of marketing communication. The Diploma thesis clearly see, how these various activities …víceKlíčová slova
cenotvorba marketingové aktivity marketingové cíle marketingová komunikace marketingový plán marketingový výzkum podpora a zvýšení prodeje segmentace strategická marketingová analýza pricing marketing activities marketing objectives marketing communication marketing plan marketing research support and increase sales segmentation strategic marketing analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cm20b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová strategická analýza vybraného grafického studia
Adam Votoček -
Strategická marketingová analýza odvětví zpravodajských serverů
Kateřina Hallerová -
Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game
Michal Jilka -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích
Jakub Matějček -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík