Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku – Klára ANYALAIOVÁ
Klára ANYALAIOVÁ
Bakalářská práce
Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Product Life Cycle and it´s Influence on the Pricing Strategy of the Company
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na "Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku". První část práce obsahuje teoretické poznatky z problematiky marketingového mixu, životního cyklu produktu a jeho etap. Dále je v první části zmíněna tvorba ceny a cenová strategie podniku s ohledem na životní cyklus produktu. V druhé části práce je představena společnost LUTOS a využívané marketingové …víceAbstract:
Presented bachelor thesis is focused on "The product life cycle and it´s influence on the pricing strategy of the company". The first part of the thesis contains a theoretical knowledge of marketing mix, product life cycle and its stages. Also is in the first part mentioned the price and price strategy of the company with respect to the product life cycle. The second part of the thesis is introduce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANYALAIOVÁ, Klára. Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová