Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Michal Vojtíšek
Bc. Michal Vojtíšek
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increasing the competitiveness of the enterprise by using the tools of communication mix
Anotace:
Tématem práce bylo zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu. Téma bylo zpracováno v rovině teoretických východisek zpracovaných z publikačních zdrojů, a v rovině aplikační části. Cílem bylo navrhnout inovativní využití marketingových nástrojů pro firmu AURUM AESTHEIC CLINIC s.r.o. Byly analyzovány současné marketingové aktivity, konkurenční prostředí a navrženy nové možnosti …víceAbstract:
The topic of the thesis was to increase the competitiveness of the company using the communication mix tools. The topic was elaborated on the level of the theoretical bases processed from the publication sources and in the level of the application part. The aim was to propose an innovative use of marketing tools for AURUM AESTHEIC CLINIC s.r.o. The current marketing activities, the competitive environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lridb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Lenka JAKUBKOVÁ -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová