Bc. Lukáš Adamovic

Master's thesis

Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy

Analysis of customers' preferences using conjoint analysis
Abstract:
The subject of the diploma thesis is to carry out a marketing research concerning online customer satisfaction. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part describes underlying terms and chosen multivariate statistical method. The second part consist of secondary data analysis and conjoint analysis. Based on the results of the conducted analysis are in conclusion formulated …viac
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je vykonať marketingový výskum týkajúci sa spokojnosti online zákazníkov. Práca je členená na časť teoretickú a časť praktickú. Prvá časť popisuje základné teoretické pojmy a zvolenú metódu viacrozmernej štatistiky. Druhá časť pozostáva z analýzy sekundárnych dát a conjointnej analýzy. Na základe výsledkov vykonaných analýz sú na záver formulované odporúčania pre zvolené …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jindřich Pokora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta