Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy – Bc. Lukáš Adamovic
Bc. Lukáš Adamovic
Master's thesis
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Analysis of customers' preferences using conjoint analysis
Abstract:
The subject of the diploma thesis is to carry out a marketing research concerning online customer satisfaction. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part describes underlying terms and chosen multivariate statistical method. The second part consist of secondary data analysis and conjoint analysis. Based on the results of the conducted analysis are in conclusion formulated …viacAbstract:
Predmetom diplomovej práce je vykonať marketingový výskum týkajúci sa spokojnosti online zákazníkov. Práca je členená na časť teoretickú a časť praktickú. Prvá časť popisuje základné teoretické pojmy a zvolenú metódu viacrozmernej štatistiky. Druhá časť pozostáva z analýzy sekundárnych dát a conjointnej analýzy. Na základe výsledkov vykonaných analýz sú na záver formulované odporúčania pre zvolené …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qmekp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jindřich Pokora
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza chovania zákazníkov pri výbere dodávateľa redakčného systému
Petrana Suchá -
Analyses of customer{\crq}s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd \nl{} (Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti Rhenus Hauser Ltd)
Darina KVASNIČKOVÁ -
Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti
Řepová Řepová -
Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením
Viktória Grossová -
Customer preferences on the car market in the Central Europe
Artemii Busheev -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Sale analysis of e-commerce websites using data mining techniques and Power BI tool for reporting
NOOSHIN ASSADI KARAM -
Analysis of Chinese E-commerce Market
Yuxin Dong