Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu – Bc. Kristina Polyakova
Bc. Kristina Polyakova
Master's thesis
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Consuming hedonism and the pursuit of happiness in the welfare society
Abstract:
Diplomová práce „Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu“ se zabývá zejména pojmy, jako je štěstí, peníze, blahobyt, konzumerismus, minimalismus atd. Snaží se poukázat na problematiku štěstí z mnoha úhlů pohledu, jak se štěstí měří a co jej ovlivňuje. Poukazuje na to, že bohatství nám nezaručí šťastný a spokojený život a že se štěstí zemí nedá měřit výší HDP. Následně práce porovnává …moreAbstract:
The thesis "Consuming hedonism and the pursuit of happiness in the welfare society" deals with terms such as happiness, money, prosperity, consumerism, minimalism and others. It tries to point out the issue of happiness from many points of view, how happiness is measured and what influences it. It points out that wealth does not guarantee a happy and satisfied life and that the happiness of countries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vcr4s/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Lenka Martincová -
Štěstí na prodej - význam působení marketingových komunikací na představy o štěstí
Martin Práger